Bank Spółdzielczy w Żytnie

Zawiadomienie o planowanym połączeniu

Częstochowski Bank Spółdzielczy JURA BANK oraz Bank Spółdzielczy we Mstowie i Bank Spółdzielczy w Żytnie niniejszym zawiadamiają Szanownych Klientów, w trybie określonym w art. 124d ustawy Prawo bankowe, że Banki: Częstochowski Bank Spółdzielczy JURA BANK z siedzibą w Poczesnej, Bank Spółdzielczy w Żytnie z siedzibą w Żytnie i Bank Spółdzielczy we Mstowie z siedzibą we Mstowie podjęły uchwały o połączeniu się na dzień 31 grudnia 2021r.

Na Bankach biorących udział w procesie połączenia spoczywa ustawowy obowiązek powiadomienia podmiotów wymienionych w art. 20 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji o zamiarze połączenia się Banków.

Połączone Banki stworzą silną instytucję finansową, która będzie mogła zaoferować swoim Klientom różnorodną gamę produktów bankowych i usług finansowych. Zwiększą się również możliwości wsparcia finansowego firm działających na terenie działania połączonego Banku.

Przeprowadzenie procesu łączeniowego pozwoli nam także na zwiększenie konkurencyjnej pozycji Banku na rynku usług finansowych poprzez zoptymalizowanie procesów zarządzania oraz wzrost efektywności realizowanych zadań.

Z poważaniem

ZARZĄD BANKU

Zobacz także

Planowana przerwa w dostępie do wniosków Rodzina 500+

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami serwisowymi prowadzonymi po stronie Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, od godziny 17:00 w dniu (27.11.2021) do godziny 06:00 w dniu (29.11.2021), wystąpią utrudnienia w dostępie do wniosków Rodzina 500 plus (500+)

Czytaj więcej »

Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!

Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).

Czytaj więcej »

Uwaga na oszustów

W związku z pojawiającymi się coraz częściej przypadkami, gdy oszuści podszywają się pod pracowników Banków Spółdzielczych, Zrzeszenia BPS, firm informatycznych, Policję, którzy mogą kontaktować się z Tobą i nakłaniać Cię do:
– przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
– podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2),
– podania nr pesel PESEL lub przesłania skanu dokumentu tożsamości,
– zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer/VNC),
– wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej

Czytaj więcej »

Bankowość Internetowa

Zarzadzanie kartami

Aplikacja BSGo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Niedokonanie zmian ustawień na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.